Ir al contenido principal

Actividade 4: A Orixe Da Ciencia Moderna

-Noutro momento do texto que non vos figura aparece a seguinte frase  "... cuando se comienzan a superar las limitaciones al conocimiento que supuso asumir que la verdad estaba unicamente en los textos clásicos (civilizaciones griega y romana) y en las creencias religiosas (cristianismo, judaismo) exclusivamente". Que quere dicir esta frase en relación ao orixe da ciencia moderna?

Quere dicir que antes se lle facían caso a todo tipo de suposicións relixiosas e dos textos clásicos aínda que non estiveran comprobadas. Cando as persoas comezan a pensar por si mesmas e adquirindo un pensamento racional e cando empeza a xurdir a ciencia moderna, xa que lle comezan a buscar explicacións a todo.

 -En que rama do coñecemento se empregou por vez primeira os criterios científicos? e entre os primeiros científicos, quen destaca ao empregar a experimentación como método?  

Na rama da ciencia como por exemplo na astronomía. Nos primeiros ciéntificos en empregar a experimentación como método destaca Galileo Galilei.

-Que son o método inductivo e o método deductivo? Indica un representante de cada método.

O método deductivo é unha forma de razoamento que deriva do método científico e que ten como finalidade obter conclusións lóxicas a partir dun grupo de premisas, é dicir, se deduce. REPRESENTANTE: Albert Eistein.

O método inductivo é aquel procedemento de investigación que pon en práctica o pensamento. Este caracterízase por ser xeneralizador xa que parte de premisas cuxa verdade apoia á conclusión,pero non a garantiza. REPRESENTANTES: Aristóteles e Francis Bacon.








 

Comentarios

  1. En que rama do coñecemento se empregou por vez primeira os criterios científicos? e entre os primeiros científicos, quen destaca ao empregar a experimentación como método?
    NON PODES CONTESTAR CIENCIA é unha rama concretamente a astronomía

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Actividade 38-39: A Evolución Humana

No seguinte enlace tedes un vídeo sobre a evolución humana. Tamén o podedes atopar na sección recursos .  Se imos ben de tempo o veremos durante as clases. Non é para publicar no voso blog. La odisea de la especie A actividade consistirá en:    - visualizalo e anotar as diferentes especies "da nosa familia" que van aparecendo indicando cales foron os seus logros evolutivos.   - Situalos cronolóxicamente e gardar unha imaxe dos posible aspecto de cada especie.   - Está previsto facer un mapa de conceptos ou unha infografía sobre a evolución humana, polo tanto podedes aproveitar esta actividade para ilo preparando.

Actividade 11: O Universo 1

Universo: O Universo é o espazo e o tempo que abarca todo aquilo que existe, é dicir, todos os tipos de materias, os planetas, a enerxía, a luz, as estrelas, os satélites, as galaxias e outros obxectos celestes, mesmo, as leis e as constantes físicas que os gobernan.   Galaxia: As galaxias son acumulacións de gas, po e miles de millóns de estrelas e os seus sistemas solares, agrupadas grazas á gravidade.  Nebulosa: Unha nebulosa é unha nube xigante de po e gas no espazo. Algunhas nebulosas proveñen do gas e o po expulsado pola explosión dunha estrela moribunda, como unha supernova . Outras nebulosas son rexións onde comezan a formarse novas estrelas. Por esta razón, algunhas nebulosas chámanse "viveiros de estrelas".  Estrela: As estrelas son motores de enerxía cósmica que producen calor, luz, raios ultravioleta, raios X e outras formas de radiación. Están compostas case na súa totalidade de gas e plasma, un estado de supercalentamiento da materia composta de partícul

Actividade 16: Wegener

  Na unidades 2 imos a estudar a Terra en profundidade. Un dos máis destacados científicos neste campo foi  Alfred Wegener  quen contribuiu de xeito salientable a coñecer a dinámica do que moito máis tarde se chamarían placas. 1. Que descubriu Wegener?  O meteorólogo alemán foi o primeiro en reunir datos procedentes de diferentes disciplinas científicas para argumentar unha teoría de deriva continental, por entón moi controvertida. 2. Que probas aportou para xustificar a súa teoría? Probas xeográficas:   Wegener observou que os continentes, como África e Sudamérica, poderían estar unidos no pasado, xa que as formas das súas costas parecen encaixar. Se os continentes formaron parte de  Pangea, é lóxico que encaixen os seus fragmentos. A coincidencia é maior se en lugar das costas, tratamos de facer coincidir as plataformas continentais. Probas xeolóxicas: Wegener observou que algunhas formacións xeolóxicas continuaban a ambos os dous lados do Atlántico. Tiñan a mesma idade e tipos de ro