Ir al contenido principal

Actividade 5: O Método Científico

 -Que é a ciencia? A ciencia básase na experiencia(método científico) tamén é a forma de aproximación á realidade que se carcateriaza pola súa precisión e a súa obxectividade polo que consiste na adquisición de coñecementos mediante a observación e a experimentación. Ademáis trata de respostar a problemas que o ser se plantexa de forma continuada, é racional e busca fundamentar as súas afirmacións por medio da razón.

-Compara hipótese e teoría: que teñen en común e que as diferenza?
Unha hipótese é unha idea que aínda non foi probada. Experiméntase e obsérvase cientificamente para comprobar ou rexeitar a hipótese. Se non se logra comprobar aí termina. Se se comproba entón podería converterse nunha teoría se logra explicar de forma máis adecuada unha serie de observacións que antes non tiñan explicación ou é superior a teorías que existían previamente.

-Cal é a importancia da experimentación no método científico?A experimentación científica axuda a determinar a natureza da relación entre variables independentes e dependentes. É a  clave que os científicos entendan que aspectos do seu experimento están a manipular, para que poidan determinar exactamente o impacto da manipulación.

- Procura de información na rede: Qué científico ou científicos empregaron por vez primeira o método científico?Galileo Galliei.






Comentarios

Entradas populares de este blog

Actividade 35: A Evolución

Entender como funciona a evolución en detalle é moi complexo e estamos lonxe da súa comprensión, pero os mecanismos basicos que a rixen parecen claros. Imos a comprobalo ... 1 - Tes que buscar unha infografía que explique como funciona a evolución, procura que a explique dun xeito claro e sinxelo. Fai unha captura e súbela ao teu blog. 2 - Indica as principais etapas do proceso evolutivo debaixo da infográfia. Como orientación te indicaré algunhas delas: variabilidade xenética, loita pola supervivencia, selección natural ...

Atividade 53: A Información Xénetica

Iniciamos con esta entrada unha nova unidade do curso: Os xenes, a información xenética e a biotecnoloxía. Neste caso cambiaremos a metodoloxía. Ide a páxina TEXTOS do blog da materia, buscade o texto A INFORMACIÓN XENÉTICA. Veredes que, en realidade son catro textos. Empezade polo primeiro: Reprodución asexual e sexual. Hai que leelo e contestar no voso blog como unha entrada. Repetiredes o procedemento anterior cos outros tres textos creando sendas entradas.   Contesta: 1- Que quere dicir cas cadeas de ADN condénsanse? cal é o resultado? A condensación leva a cabo cando a célula está a piques de dividirse. Cando a  cromatina condénsase, pódese observar que o ADN eucarionte non é só unha cadea longa, senón que ademais está dividido en pedazos lineais chamados cromosomas. O resultado son os cromosomas. 2- Por que os cromosomas teñen aspecto de X? Son as X sempre iguais?   Nas divisións celulares ( mitosis e  meiosis) o cromosoma presenta a súa forma máis coñecida, co...

Actividades 21-23: As Placas Litosféricas (Segunda Parte)

Contesta: 1. Identifica as placas 1,2,3, 4, 5 e 6 . Placa Euroasiática Placa Africana Placa Sudamericana Placa Norteamericana Placa Pacífica Placa De Nazca 2.  Fíxate nos límites ou bordes de placas entre 1 e 2 e entre 3 e 6.  Como se chaman estas zonas? que está sucedendo en cada caso? Placas 1 e 2:   Zona de Fractura Azores-Xibraltar.  Ata a data, os textos científicos explicaban o límite entre a placa africana e  euroasiática como un proceso de  subducción. A  listosfera africana afundíase por baixo da  litosfera da placa  euroasiática. Neste choque titánico é a diferenza de densidade a que manda ao abismo a unha e eleva á outra. Nos mapas represéntase como unha liña con dentes de serra que apuntan na dirección de  subducción. Placas 3 e 6 :   O bordo oriental da placa atópase dentro de en unha zona de  subducción baixo a placa suramericana, o que deu orixe á cordilleira de Ándelos e á fosa peruano-chilena. Estas p...