Ir al contenido principal

Actividade 5: O Método Científico

 -Que é a ciencia? A ciencia básase na experiencia(método científico) tamén é a forma de aproximación á realidade que se carcateriaza pola súa precisión e a súa obxectividade polo que consiste na adquisición de coñecementos mediante a observación e a experimentación. Ademáis trata de respostar a problemas que o ser se plantexa de forma continuada, é racional e busca fundamentar as súas afirmacións por medio da razón.

-Compara hipótese e teoría: que teñen en común e que as diferenza?
Unha hipótese é unha idea que aínda non foi probada. Experiméntase e obsérvase cientificamente para comprobar ou rexeitar a hipótese. Se non se logra comprobar aí termina. Se se comproba entón podería converterse nunha teoría se logra explicar de forma máis adecuada unha serie de observacións que antes non tiñan explicación ou é superior a teorías que existían previamente.

-Cal é a importancia da experimentación no método científico?A experimentación científica axuda a determinar a natureza da relación entre variables independentes e dependentes. É a  clave que os científicos entendan que aspectos do seu experimento están a manipular, para que poidan determinar exactamente o impacto da manipulación.

- Procura de información na rede: Qué científico ou científicos empregaron por vez primeira o método científico?Galileo Galliei.






Comentarios

Entradas populares de este blog

Atividade 53: A Información Xénetica

Iniciamos con esta entrada unha nova unidade do curso: Os xenes, a información xenética e a biotecnoloxía. Neste caso cambiaremos a metodoloxía. Ide a páxina TEXTOS do blog da materia, buscade o texto A INFORMACIÓN XENÉTICA. Veredes que, en realidade son catro textos. Empezade polo primeiro: Reprodución asexual e sexual. Hai que leelo e contestar no voso blog como unha entrada. Repetiredes o procedemento anterior cos outros tres textos creando sendas entradas.   Contesta: 1- Que quere dicir cas cadeas de ADN condénsanse? cal é o resultado? A condensación leva a cabo cando a célula está a piques de dividirse. Cando a  cromatina condénsase, pódese observar que o ADN eucarionte non é só unha cadea longa, senón que ademais está dividido en pedazos lineais chamados cromosomas. O resultado son os cromosomas. 2- Por que os cromosomas teñen aspecto de X? Son as X sempre iguais?   Nas divisións celulares ( mitosis e  meiosis) o cromosoma presenta a súa forma máis coñecida, co...

Actividade 35: A Evolución

Entender como funciona a evolución en detalle é moi complexo e estamos lonxe da súa comprensión, pero os mecanismos basicos que a rixen parecen claros. Imos a comprobalo ... 1 - Tes que buscar unha infografía que explique como funciona a evolución, procura que a explique dun xeito claro e sinxelo. Fai unha captura e súbela ao teu blog. 2 - Indica as principais etapas do proceso evolutivo debaixo da infográfia. Como orientación te indicaré algunhas delas: variabilidade xenética, loita pola supervivencia, selección natural ...

Actividade 27: A Terra É A Vida

Esta actividade sírvenos de "ponte" entre a unidade anterior, O planeta Terra, e a seguinte, A vida e os seres vivos (Tema 3) .  Ata o momento so temos atopado vida na Terra. Sempre se explicou isto argumentando que o noso planeta ten unhas condicións únicas para que a vida xurdira, evolucionara e diversificara. 1. Tes que facer un pequeno informe (entre 15 e 20 liñas) explicando cales son esas condicións únicas.  (Valorarase cantas atopedes e por que permiten a vida)    As condicións que fixeron posible a vida son as seguintes: A  auga en estado líquido: Todas as reaccións químicas do metabolismo dos seres vivos realízanse nela, e é a base de todos os organismos vivos que se coñecen. Este elemento é necesario para  hidratar, limpar, regular o clima, achegar enerxía e mesmo albergar vida. A  distancia entre a Terra e ou Sol (luz e temperatura): Por unha banda, o paso da luz solar é vital para os seres vivos.Sen a existencia da luz solar, as plantas...