Ir al contenido principal

Actividade 6: Ciencia VS Pseudociencia

Xa sabemos que é a ciencia ... pero sabes o que é a pseudociencia. No seguinte enlace atoparás a resposta.

 A actividade consiste en:

 -1. Procura na rede algún exemplo de pseudociencia. Describe en que consiste. A pseudocincia é,polo tanto, unha disciplina que se presenta como científica ou que imita as formas dunha ciencia, aínda que non é recoñecida como tal pola comunidade científica tradicional. 

Exemplo de pseudociencia: Astroloxía: estudo da relación entre a posición dos planetas,estrelas,satélites e a personalidade das persoas.

-2. O exemplo cumpre cos apartados do método científico? Razoa a resposta. 

A astroloxía e un dos exemplos da pseudociencia polo tanto é unha práctica que aparenta científica pero non o é, e polo tanto non cumpre cos apartados do método científico, xa que non é comprobada de maneira fiable, nin teñen un estatus científico oficial, nin estan lexitimadas por ningunha institución da área. 

 -3. Indica outros dous exemplos de pseudociencias.

Outros exemplos; 

Cerealoxía: estudo de cículos que aparecen nos grandes descampados e que poseen unha perfección e simetría notable.

Criptozooloxía: estudo de animais chamados crípticos, como o Mostro do Lago Ness.

Biomagnetismo: Método para curar enfermedades mediante o uso de imáns.

Nova Mediciña Xermánica: Conxunto de prácticas que prometen a cura da maior parte das enfermedades. 


Importancia de la Astrología

 

 

 

 


 

 




Comentarios

Entradas populares de este blog

Actividade 38-39: A Evolución Humana

No seguinte enlace tedes un vídeo sobre a evolución humana. Tamén o podedes atopar na sección recursos .  Se imos ben de tempo o veremos durante as clases. Non é para publicar no voso blog. La odisea de la especie A actividade consistirá en:    - visualizalo e anotar as diferentes especies "da nosa familia" que van aparecendo indicando cales foron os seus logros evolutivos.   - Situalos cronolóxicamente e gardar unha imaxe dos posible aspecto de cada especie.   - Está previsto facer un mapa de conceptos ou unha infografía sobre a evolución humana, polo tanto podedes aproveitar esta actividade para ilo preparando.

Actividade 11: O Universo 1

Universo: O Universo é o espazo e o tempo que abarca todo aquilo que existe, é dicir, todos os tipos de materias, os planetas, a enerxía, a luz, as estrelas, os satélites, as galaxias e outros obxectos celestes, mesmo, as leis e as constantes físicas que os gobernan.   Galaxia: As galaxias son acumulacións de gas, po e miles de millóns de estrelas e os seus sistemas solares, agrupadas grazas á gravidade.  Nebulosa: Unha nebulosa é unha nube xigante de po e gas no espazo. Algunhas nebulosas proveñen do gas e o po expulsado pola explosión dunha estrela moribunda, como unha supernova . Outras nebulosas son rexións onde comezan a formarse novas estrelas. Por esta razón, algunhas nebulosas chámanse "viveiros de estrelas".  Estrela: As estrelas son motores de enerxía cósmica que producen calor, luz, raios ultravioleta, raios X e outras formas de radiación. Están compostas case na súa totalidade de gas e plasma, un estado de supercalentamiento da materia composta de partícul

Actividade 16: Wegener

  Na unidades 2 imos a estudar a Terra en profundidade. Un dos máis destacados científicos neste campo foi  Alfred Wegener  quen contribuiu de xeito salientable a coñecer a dinámica do que moito máis tarde se chamarían placas. 1. Que descubriu Wegener?  O meteorólogo alemán foi o primeiro en reunir datos procedentes de diferentes disciplinas científicas para argumentar unha teoría de deriva continental, por entón moi controvertida. 2. Que probas aportou para xustificar a súa teoría? Probas xeográficas:   Wegener observou que os continentes, como África e Sudamérica, poderían estar unidos no pasado, xa que as formas das súas costas parecen encaixar. Se os continentes formaron parte de  Pangea, é lóxico que encaixen os seus fragmentos. A coincidencia é maior se en lugar das costas, tratamos de facer coincidir as plataformas continentais. Probas xeolóxicas: Wegener observou que algunhas formacións xeolóxicas continuaban a ambos os dous lados do Atlántico. Tiñan a mesma idade e tipos de ro