Ir al contenido principal

Actividade 48: Diagnose E Tratamento

 O  seguinte mapa de conceptos  mostra  as etapas - dun  xeito  xeral- non diagnóstico e  tratamento dás  enfermidades así como  algunhas  novas terapias. Ten como  finalidade ou presentar vos  seguintes  contidos  do blogue.

 Define:

  • Diagnóstico: Un diagnóstico son o ou os resultados que se lanzan logo dun estudo, avaliación ou análise sobre determinado ámbito ou obxecto. O diagnóstico ten como propósito reflectir a situación dun corpo, estado ou sistema para que logo procédase a realizar unha acción ou tratamento que xa se prevía realizar ou que a partir dos resultados do diagnóstico decídese levar a cabo.
  •  Medicamento:Un medicamento é unha substancia ou preparado que ten propiedades  curativas ou preventivas, adminístrase ás persoas ou aos animais e axuda ao organismo para recuperarse dos desequilibrios producidos polas enfermidades ou a protexerse deles.
  •  Ciruxía: Práctica médica que consiste na manipulación mecánica de estruturas anatómicas mediante instrumental cirúrxico, coa finalidade de realizar un tratamento ou un diagnóstico. A cirurxía tamén se refire a unha especialidade da medicina.
  • Patentes (dous medicamentos) :Un produto innovador ou de patente é aquel medicamento que resulta dun proceso de investigación, que está protexido por unha patente e é fabricado de maneira exclusiva polo laboratorio farmacéutico que o desenvolveu. Denomínanse polo nome da substancia activa e por un nome ou marca comercial.
  • Transplante (de órganos):Enxerto ou implantación nunha persoa de órganos procedentes dun doante.
  • Principio activo:Toda substancia ou mestura de substancias destinadas á fabricación dun medicamento e que, ao ser utilizadas na súa produción, convértense nun compoñente activo do devandito medicamento destinado a exercer unha acción farmacolóxica,  inmunológica ou  metabólica co fin de restaurar, corrixir ou modificar as funcións fisiolóxicas, ou de establecer un diagnóstico.
    UNAM evalúa medicamentos genéricos | Fundación UNAM

Comentarios

Entradas populares de este blog

Atividade 53: A Información Xénetica

Iniciamos con esta entrada unha nova unidade do curso: Os xenes, a información xenética e a biotecnoloxía. Neste caso cambiaremos a metodoloxía. Ide a páxina TEXTOS do blog da materia, buscade o texto A INFORMACIÓN XENÉTICA. Veredes que, en realidade son catro textos. Empezade polo primeiro: Reprodución asexual e sexual. Hai que leelo e contestar no voso blog como unha entrada. Repetiredes o procedemento anterior cos outros tres textos creando sendas entradas.   Contesta: 1- Que quere dicir cas cadeas de ADN condénsanse? cal é o resultado? A condensación leva a cabo cando a célula está a piques de dividirse. Cando a  cromatina condénsase, pódese observar que o ADN eucarionte non é só unha cadea longa, senón que ademais está dividido en pedazos lineais chamados cromosomas. O resultado son os cromosomas. 2- Por que os cromosomas teñen aspecto de X? Son as X sempre iguais?   Nas divisións celulares ( mitosis e  meiosis) o cromosoma presenta a súa forma máis coñecida, co...

Actividade 35: A Evolución

Entender como funciona a evolución en detalle é moi complexo e estamos lonxe da súa comprensión, pero os mecanismos basicos que a rixen parecen claros. Imos a comprobalo ... 1 - Tes que buscar unha infografía que explique como funciona a evolución, procura que a explique dun xeito claro e sinxelo. Fai unha captura e súbela ao teu blog. 2 - Indica as principais etapas do proceso evolutivo debaixo da infográfia. Como orientación te indicaré algunhas delas: variabilidade xenética, loita pola supervivencia, selección natural ...

Actividade 27: A Terra É A Vida

Esta actividade sírvenos de "ponte" entre a unidade anterior, O planeta Terra, e a seguinte, A vida e os seres vivos (Tema 3) .  Ata o momento so temos atopado vida na Terra. Sempre se explicou isto argumentando que o noso planeta ten unhas condicións únicas para que a vida xurdira, evolucionara e diversificara. 1. Tes que facer un pequeno informe (entre 15 e 20 liñas) explicando cales son esas condicións únicas.  (Valorarase cantas atopedes e por que permiten a vida)    As condicións que fixeron posible a vida son as seguintes: A  auga en estado líquido: Todas as reaccións químicas do metabolismo dos seres vivos realízanse nela, e é a base de todos os organismos vivos que se coñecen. Este elemento é necesario para  hidratar, limpar, regular o clima, achegar enerxía e mesmo albergar vida. A  distancia entre a Terra e ou Sol (luz e temperatura): Por unha banda, o paso da luz solar é vital para os seres vivos.Sen a existencia da luz solar, as plantas...