Ir al contenido principal

Actividade 58: Diccionario De Acrónimos

Con esta entrada iniciamos a derradeira unidade do curso que xira en torno e ese concepto tan amplo que é o da tecnoloxía e, dentro dela, dela imos a comenzar por internet. A popularización das novas tecnoloxías, coa súa lingüaxe propia, fai que -cada vez máis- empreguemos acrónimos (palabras formadas polas iniciais, e as veces por máis letras, doutras palabras) dos que descoñecemos o seu significado.
Por exemplo, ESO e un acrónimo de Educación Secundaria Obrigatoria. A actividade consiste en crear un dicionario de acrónimos relacionados con internet. Que hai que facer? - Procurar acrónimos relacionados con internet, por ejemplo de computación, redes, software, "nube", etc. - Publicalo como un dicionario, por exemplo: ESO: acrónimo de Educación Secundaria Obrigatoria.

  •  ABAP:Advanced Business  Application  Programming, en español: Programación Avanzada para Aplicacións de Xestión. É un tipo de linguaxe de cuarta xeración que se utiliza para programar a maior parte dos produtos de  SAP.
  • ABEL:Advanced  Boolean  Expression  Language, en español: linguaxe avanzada de expresións  booleana.
  • ACID:Atomicity,  Consistency,  Isolation  Durability, é dicir: atomicidade, consistencia, illamento e durabilidade. É unha característica dos  parámeros que se utilizan para clasificar transaccións na xestión de bases de datos.
  • ACIS.É un  modelador que funciona como un motor xeométrico de modelado  tridimensional. Foi creado por  Spatial  Corporation.
  • ADO:ActiveX Data  Objects. É un conxunto de obxectos que permite o acceso a recursos de datos.
  • AES:Advanced  Encryption  Standard, é dicir Estándar de  Encriptación Avanzado.
  • AJAX:Asynchronous  Javascript  and XML, é dicir,  JavaScript asíncrono e XML.
  • APIC:Advanced  Programmable  Interrupt  Controler, é dicir, é un controlador avanzado de interrupcións.
  • ALGOL:Algorithmic  Language, é dicir, linguaxe  algorítmico.
  • ARIN:American  Registry  for Internet  Numbers, é un rexistro rexional para toda América anglosaxoa, incluíndo illas do Océano Pacífico e do Océano Atlántico.
  • API:Application  Programming  Interface, é dicir, interface de programación de aplicacións.
  • APIPA:Automatic  Private Internet  Protocol  Addressing. É o  direccionamiento privado  automatic do  protocol da internet.
  • ARCNET:Attached  Resource  Computer  Network. É unha arquitectura de rede de área local. Esta rede utiliza unha técnica de acceso chamada paso de testemuña.
  • ARP:Address  Resolution  Protocol, é dicir, protocolo de resolución da dirección.
  • BIOS:Basic  Input  Output  System, en español “sistema básico de entrada e saída”.
  • BIT: Acrónimo de  binary  digit, díxito  binario.
  • BOOTP:Bootstrap Protocolo, é un protocolo de arranque que se utiliza para obter unha dirección IP automaticamente.
  • CAD:Conversión analóxica dixital.
  • CARO:Computer Antivirus  Research  Organization, é dicir “organización de  investación de antivirus de computadora”. É un grupo que estuda os virus informáticos.
  • CeCILL:Provén do francés “CEA  CNRS  INRIA  Logiciel Libre” e é unha licenza francesa para o software libre que é aplicable tanto a leis francesas como internacionais.




Comentarios

Entradas populares de este blog

Atividade 53: A Información Xénetica

Iniciamos con esta entrada unha nova unidade do curso: Os xenes, a información xenética e a biotecnoloxía. Neste caso cambiaremos a metodoloxía. Ide a páxina TEXTOS do blog da materia, buscade o texto A INFORMACIÓN XENÉTICA. Veredes que, en realidade son catro textos. Empezade polo primeiro: Reprodución asexual e sexual. Hai que leelo e contestar no voso blog como unha entrada. Repetiredes o procedemento anterior cos outros tres textos creando sendas entradas.   Contesta: 1- Que quere dicir cas cadeas de ADN condénsanse? cal é o resultado? A condensación leva a cabo cando a célula está a piques de dividirse. Cando a  cromatina condénsase, pódese observar que o ADN eucarionte non é só unha cadea longa, senón que ademais está dividido en pedazos lineais chamados cromosomas. O resultado son os cromosomas. 2- Por que os cromosomas teñen aspecto de X? Son as X sempre iguais?   Nas divisións celulares ( mitosis e  meiosis) o cromosoma presenta a súa forma máis coñecida, co...

Actividade 35: A Evolución

Entender como funciona a evolución en detalle é moi complexo e estamos lonxe da súa comprensión, pero os mecanismos basicos que a rixen parecen claros. Imos a comprobalo ... 1 - Tes que buscar unha infografía que explique como funciona a evolución, procura que a explique dun xeito claro e sinxelo. Fai unha captura e súbela ao teu blog. 2 - Indica as principais etapas do proceso evolutivo debaixo da infográfia. Como orientación te indicaré algunhas delas: variabilidade xenética, loita pola supervivencia, selección natural ...

Actividade 27: A Terra É A Vida

Esta actividade sírvenos de "ponte" entre a unidade anterior, O planeta Terra, e a seguinte, A vida e os seres vivos (Tema 3) .  Ata o momento so temos atopado vida na Terra. Sempre se explicou isto argumentando que o noso planeta ten unhas condicións únicas para que a vida xurdira, evolucionara e diversificara. 1. Tes que facer un pequeno informe (entre 15 e 20 liñas) explicando cales son esas condicións únicas.  (Valorarase cantas atopedes e por que permiten a vida)    As condicións que fixeron posible a vida son as seguintes: A  auga en estado líquido: Todas as reaccións químicas do metabolismo dos seres vivos realízanse nela, e é a base de todos os organismos vivos que se coñecen. Este elemento é necesario para  hidratar, limpar, regular o clima, achegar enerxía e mesmo albergar vida. A  distancia entre a Terra e ou Sol (luz e temperatura): Por unha banda, o paso da luz solar é vital para os seres vivos.Sen a existencia da luz solar, as plantas...